SKLEP
• Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak, zapraszamy do odbioru osobistego w naszym sklepie stacjonarnym Clinic4car, Ogrodowa 62, Łódź, od poniedziałku do piątku (8:00 - 17:00), soboty (9:00 - 14:00). W niedziele sklep jest nieczynny.
• W jakich godzinach pracuje sklep/magazyn
Nasz sklep oraz magazyn pracują od poniedziałku do piątku (8:00 - 17:00) i w soboty (9:00 - 14:00). W niedziele jesteśmy nieczynni.
• W jaki sposób mogę skontaktować się z biurem obsługi klienta?
Możesz skontaktować się z nami poprzez e-mail: biuro@clinic4car.pl lub telefonicznie: 733 551 222 w godzinach pracy biura.
• Czy pracownik biura obsługi klienta może pomóc złożyć mi zamówienie?
Nasz zespół obsługi klienta chętnie pomoże Ci w złożeniu zamówienia. W celu sprawnego przeprowadzenia procesu zamawiania prosimy o wcześniejsze przygotowanie listy produktów, które mają znajdować się w Twoim zamówieniu. Zamówienie możesz złożyć telefonicznie lub wysyłając na adres e-mailowy biuro@clinic4car.pl listę produktów, dane do wysyłki ( +jeżeli są potrzebne dane do FV ) wraz z numerem telefonu, formę płatności oraz dostawy.
PROBLEMY TECHNICZNE
• Nie pamiętam hasło do konta.
Jeśli zapomniałeś hasła, skorzystaj z opcji „przypomnij hasło” dostępny pod polami logowania i postępować zgodnie z instrukcjami. Na podany adres email prześlemy link umożliwiający zmianę hasła. Jeżeli nadal nie udało się zalogować – prosimy o kontakt e-mailowy biuro@clinic4car.pl podając dane na jakie było zakładane konto, skontaktujemy się w celu wyjaśnienia sprawy.
• Nie mogę się zalogować do konta
W przypadku trudności z logowaniem, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta.
ZAMÓWIENIA
• Czy mogę złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta?
Tak, zamówienie w sklepie możesz złożyć bez Rejestracji. Zostanie ono standardowo zrealizowane przy składaniu Zamówienia poprosimy o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. O zmianach statusu będziesz dostawać wiadomości mailowe.
Zachęcamy do założenia konta. Dzięki temu skorzystasz z wielu przydatnych funkcjonalności strony, takich jak:
*Łatwy dostęp do Śledzenia statusu zamówienia w Historii Zamówień.
*Dostęp do listy poprzednich zamówień.
*System zapamięta ostatni adres dostawy oraz sposób płatności.
*System rabatowy dla stałych klientów.
*Program Lojalnościowy C4C Coins.
• Nie przeszła mi płatność PayU. Czy muszę składać nowe zamówienie?
W przypadku zamówień z wyborem PayU, w Historii Zamówień pokazujemy możliwość Ponownej Płatności. Link do ponownej płatności online wysyłamy również drogą mailową na adres wskazany w zamówieniu.
Zamówienie możesz również opłacić przelewem tradycyjnym:
DANE DO PRZELEWU:
Clinic4car
Ul. Ogrodowa 62, 91-071 Łódź
Numer konta iPKO Biznes : 77102033520000140202233286
• Czy mogę anulować zamówienie?
Aby anulować zamówienie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Sprawdzimy status zamówienia i potwierdzimy możliwość anulowania.
• Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?
W przypadku potrzeby wprowadzenia zmian w zamówieniu, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
• Czy można odłożyć wysyłkę zamówienia na późniejszy termin?
Taka opcja jest możliwa, tylko w momencie gdy towar nie został jeszcze spakowany i przekazany kurierowi. Jeśli zamówienie jest na etapie realizacji, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Sprawdzimy na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzimy możliwość jego wstrzymania. Informacja umieszczona w Uwagach do zamówienia nie gwarantuje wstrzymania nadania paczki.
• Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?
Do przesyłki nie dołączamy paragonu ani faktury VAT. Faktura znajduje się na koncie klienta oraz w mailu wysyłanym po realizacji zamówienia. W przypadku chęci otrzymania dokumentu w przesyłce prosimy o Informacje umieszczona w Uwagach do zamówienia
• Jak mogę śledzić status mojego zamówienia?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia oraz informacją o numerze przesyłki i link bezpośredni do niej. Możesz również zalogować się na swoje konto na naszej stronie internetowej, aby śledzić status zamówienia w czasie rzeczywistym.
• Otrzymałam inny produkt niż zamawiałem, co zrobić?
Napisz do nas na adres biuro@clinic4car.pl, podaj numer zamówienia, załącz zdjęcie pomylonego produktu wraz z krótkim opisem sytuacji. Sprawdzimy proces zbierania, pakowania na kamerach i skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej w celu omówienia zamówienia i ewentualnej wymiany produktów.
W przypadku wymiany zamówimy kuriera, który w dogodnym dla klienta terminie dostarczy pomylone produkty i odbierze niewłaściwą paczkę.
• Paczka jest niekompletna, brakuje w niej produktów, co zrobić?
Napisz do nas na adres biuro@clinic4car.pl, podaj numer zamówienia, wraz z informacją o zaistniałej sytuacji, podając numer Twojego zamówienia, listę brakujących produktów, oraz dołącz zdjęcia otrzymanej paczki wraz z jej zawartością. Sprawdzimy proces zbierania i pakowania na kamerach, skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej, w celu omówienia zamówienia i ewentualnego dosłania produktu lub zwrotu pieniędzy
• Nie otrzymałem FV
Zaznaczenie opcji faktury VAT w zamówieniu jest ważne, abyśmy mogli dostarczyć Ci fakturę VAT za zakupione produkty. Upewnij się, że zaznaczyłeś tę opcję podczas składania zamówienia. Jeśli mimo to nie otrzymałeś faktury VAT, prosimy o sprawdzenie swojej skrzynki e-mail, w tym folderu spam.
Warto również wiedzieć, że dla zamówień o łącznej wartości do 450 złotych, standardowo wysyłamy paragon fiskalny z NIP-em, zamiast faktury VAT. Jeśli Twoje zamówienie spełnia te kryteria, otrzymasz paragon fiskalny.
Jeśli nadal nie otrzymałeś faktury VAT lub masz pytania dotyczące dokumentów podatkowych, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Chętnie Ci pomożemy rozwiązać ten problem.
DOSTAWA I PŁATNOŚCI
• Jakie opcje dostawy oferujecie?
Oferujemy kilka opcji dostawy, w tym dostawę kurierem pod same drzwi, do paczkomatów oraz odbiór osobisty w sklepie. DPD, Inpost, DHL, Orlen Paczka, Szczegóły dostępnych opcji znajdziesz podczas składania zamówienia.
• Czy oferujecie międzynarodową dostawę?
Tak, oferujemy międzynarodową dostawę do wielu krajów. Koszty i dostępność międzynarodowej dostawy zależą od konkretnego kraju docelowego wagi oraz wymiarów paczki. Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta poprzez e-mail biuro@clinic4car.pl oraz pod numerem telefonu 733 551 222 aby wyliczyć koszt dostawy. Za granicę nie wysyłamy paczek za pobraniem
• Jakie są koszty dostawy?
Koszty dostawy zależą od wybranej opcji dostawy oraz wagi zamówienia, która ma wpływ na ilość paczek. Koszty dostawy zostaną obliczone podczas składania zamówienia. Szczegółowe informacje można znaleźć w zakładce Dostawa i płatności
• Jaki jest czas oczekiwania na dostawę?
Czas oczekiwania na dostawę zależy od wybranej opcji dostawy oraz lokalizacji. Szczegóły dotyczące czasu oczekiwania znajdziesz na stronie produktu lub w koszyku podczas składania zamówienia. Dokładamy wszystkich starań, aby zamówienia złożone do godziny 13 były wysyłany tego samego dnia. Niestety czasami ze względu na akcje promocyjne, czas dostawa może się wydłużyć.
Standardowo kurierzy dostarczają przesyłki w ciągu 24-48H.
• Jakie są dostępne opcje płatności?
Akceptujemy różne formy płatności, BLIK, Online, Ratalne, karty kredytowe, przelewy bankowe, płatności gotówkowe przy odbiorze, PayPo. Szczegóły dostępnych opcji płatności znajdziesz na stronie płatności.
• Czy jest możliwość płacenia na raty?
Tak, oferujemy płatności na raty w ramach współpracy z wybranymi firmami finansowymi. Informacje na ten temat znajdziesz na naszej stronie lub podczas składania zamówienia.
• Jak sprawdzić status mojego zamówienia i numer przesyłki?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie e-mailem z kartą zamówienia, informacją o numerze zamówienia z numerem przesyłki oraz linkiem do śledzenia przesyłki.
• Czy istnieje możliwość darmowej dostawy?
Tak, oferujemy darmową dostawę dla zamówień o określonej wartości lub w określonych warunkach. Szczegóły dotyczące darmowej dostawy znajdziesz na naszej stronie w zakładce Dostawa i Płatności
• Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą - dlatego niestety nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Jest to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale zazwyczaj kurier dzwoni do adresata w dniu dostawy (zazwyczaj z samego rana) w celu potwierdzenia możliwości odbioru przesyłki.
• Czy mogę otrzymać przesyłkę w sobotę?
Niestety nie możemy zagwarantować dostawy w sobotę. Kurierzy pracują w dni robocze od poniedziałku do piątku. W wybranych rejonach kurierzy dostarczają przesyłki również podczas weekendu, jest to usługa dodatkowo płatna.
• Czy wysyłacie paczki w weekendy?
Nie wysyłamy paczek w weekendy. Paczki wysyłane są w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.
PRODUKTY
• Jak mogę znaleźć produkty w Waszym sklepie?
Możesz przeglądać i wyszukiwać produkty za pomocą menu kategorii na naszej stronie internetowej lub użyć funkcji wyszukiwania w prawym górnym rogu.
• Jakie marki produktów dostępne są w Waszym sklepie?
W naszym sklepie znajdziesz produkty ponad 50 producentów. Możesz użyć filtrów, aby przeglądać produkty konkretnych marek
• Czy produkty które sprzedajemy są oryginale?
Tak, wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie są oryginalne. Współpracujemy bezpośrednio, tylko i wyłącznie z producentami lub oficjalnymi dystrybutorami, co zapewnia nam dostęp do oryginalnych produktów. Kładziemy ogromny nacisk na jakość i autentyczność oferowanych produktów, aby zapewnić naszym klientom pewność, że otrzymują produkty zgodne z deklaracją producenta. Nasza reputacja i zaufanie klientów są dla nas niezwykle ważne, dlatego zawsze podejmujemy starania, aby dostarczać produkty najwyższej jakości.
• Czy oferujecie program lojalnościowy dla stałych klientów?
Tak, oferujemy program lojalnościowy, który nagradza naszych stałych klientów. Szczegóły programu znajdziesz na naszej stronie internetowej.
• Nie mogę dodać do koszyka swojego ulubionego produktu. Kiedy znowu będzie dostępny?
W przypadku produktów niedostępnych, możesz skorzystać z opcji "Powiadom o dostępności". Wyślemy Ci wiadomość mailową, gdy tylko produkt wróci do sprzedaży.
ZWROT/WYMIANA/REKLAMACJA
• Ile mam czasu na zwrot towaru?
Możesz zwrócić produkt w ciągu 21 dni od daty zakupu, o ile jest w nienaruszonym stanie i posiada oryginalne opakowanie.
• Czy muszę posiadać paragon lub fakturę, aby dokonać zwrotu?
Tak, konieczne jest przedstawienie dowodu zakupu, aby dokonać zwrotu lub zgłosić reklamację.
• Jakie są kroki do złożenia reklamacji?
Aby złożyć reklamację, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem biuro@clinic4car.pl. Przedstaw dowód zakupu i opisz dokładnie problem.
• Ile czasu zajmuje rozpatrzenie reklamacji?
Staramy się rozpatrzyć reklamacje w ciągu 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia. Otrzymasz informację o wyniku na podany adres e-mail lub numer telefonu.
• Czy istnieje możliwość wymiany produktu na inny?
Oczywiście istnieje możliwość wymiany towaru na inny pod warunkiem, że towar nie był używany.
• Jak otrzymam zwrot środków za zwrócony produkt?
Zwrot środków dokonywany jest na to samo konto lub metodę płatności, którą użyto do zakupu. Może to zająć do 14 dni roboczych.
• Czy mogę zwrócić produkt zakupiony online w sklepie stacjonarnym?
Produkty zakupione online mogą być zwracane w sklepie stacjonarnym, ale upewnij się, że masz ze sobą dowód zakupu, produkt jest nieużywany w oryginalnym opakowaniu.
• Czy mogę zwrócić produkt, który został użyty?
Niestety, nie przyjmujemy zwrotów produktów używanych.
• Jak mogę skontaktować się z działem obsługi klienta w sprawie zwrotu, wymiany lub reklamacji?
Możesz skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta poprzez e-mail biuro@clinic4car.pl oraz pod numerem telefonu 733 551 222.
PROMOCJE
• Jak mogę dowiedzieć się o bieżących promocjach w sklepie?
Aby być na bieżąco z naszymi promocjami, zarejestruj się na nasz newsletter, śledź nasze media społecznościowe lub regularnie odwiedzaj naszą stronę internetową, gdzie zamieszczamy informacje o nowych promocjach.
• Jak długo trwają promocje w sklepie?
Czas trwania promocji może się różnić. Zazwyczaj podajemy dokładne daty, kiedy promocja jest ważna, na naszej stronie internetowej lub w komunikatach e-mail
• Czy promocje obowiązują również w sklepach stacjonarnych?
Tak. Choć promocje dostępne na naszej stronie internetowej mogą się różnić od tych w sklepach stacjonarnych. O szczegóły zapytaj sprzedawcę lub skontaktuj się z działem obsługi klienta poprzez e-mail biuro@clinic4car.pl oraz pod numerem telefonu 733 551 222.
• Jakie rodzaje promocji oferujecie?
Oferujemy różne rodzaje promocji, w tym zniżki procentowe, darmową dostawę, prezenty przy zakupach, oraz wiele innych. Możesz znaleźć szczegółowe informacje na naszej stronie internetowej.
• Czy mogę łączyć różne promocje?
Większość promocji nie łączy się ze sobą.
• Czy promocje obowiązują na wszystkie produkty?
Nie, nie wszystkie produkty podlegają promocjom. Produkty objęte promocją zostaną oznaczone na naszej stronie internetowej.
• Co robić, jeśli zapomniałem dodać kod promocyjny przy zamówieniu?
Jeśli zapomniałeś dodać kod promocyjny przy zamówieniu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta przed dokonaniem płatności. W niektórych przypadkach będziemy w stanie dodać promocję do Twojego zamówienia.
• Jakie są warunki zwrotu produktów zakupionych w promocji?
Warunki zwrotu produktów zakupionych w promocji są takie same jak przy zwykłych zakupach. Sprawdź naszą sekcję "Zwroty i Reklamacje" dla pełnych informacji.